La Flama del Canigó torna a encendre la revetlla de Sant Joan al Pla d’Urgell

L’expedició conjunta de l’Associació Atlètica Xafatolls i l’Agrupació Excursionista Serralada completa el recorregut per relleus des del cim fins a la plaça de l’Ajuntament

Puntualment, a un quart de nou del vespre, la Flama del Canigó arribava a la plaça de l’Ajuntament de Mollerussa per encendre la nit més curta de l’any. L’expedició conjunta de l’Agrupació Excursionista Serralada i l’Associació Atlètica Xafatolls han completat, per relleus, els prop de 250 quilòmetres que separen l’emblemàtic cim pirinenc de la capital del Pla d’Urgell.

Un cop encès el pebeter i llegit el manifest, representants de diversos municipis de la comarca han recollit el foc per portar-lo a les fogueres dels seus respectius pobles.

Comenta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats *

5 + 17 =

Escrigui les paraules clau de recerca i pressiona la tecla Retorn.