Puntualment, a un quart de nou del vespre, la Flama del Canigó arribava a la plaça de l’Ajuntament de Mollerussa per encendre la nit més curta de l’any. L’expedició conjunta de l’Agrupació Excursionista Serralada i l’Associació Atlètica Xafatolls han completat, per relleus, els prop de 250 quilòmetres que separen l’emblemàtic cim pirinenc de la capital del Pla d’Urgell.
Un cop encès el pebeter i llegit el manifest, representants de diversos municipis de la comarca han recollit el foc per portar-lo a les fogueres dels seus respectius pobles.

