Més de 400 jugadors al GT de Warhammer de Mollerussa

En el marc de les 5es Jornades Lúdiques, es consolida com el segon torneig més gran de l’Estat

Concentració, milers de miniatures pintades a mà i una estratègia portada a l’extrem. Així és el Gran Torneig de Warhammer 40.000 que aquest cap de setmana reuneix 400 jugadors d’arreu de l’estat a Mollerussa. Tot plegat en un univers futurista i distòpic, on la ciència-ficció es barreja amb el gòtic medieval.

Warhammer 40.000 és un joc d’estratègia creat als anys 80 en què equips formats per sis jugadors s’enfronten en partides simultànies que duren una mitjana de tres hores i en cinc rondes que es disputen durant tot el cap de setmana.

Els jocs d’estratègia militar estan en un període d’expansió. El torneig de Mollerussa va començar fa cinc anys amb un centenar de participants i ara és el segon més multitudinari de l’estat amb 400 jugadors.

Una de les grans novetats d’aquesta edició és la concessió de sis Golden Tiquets, passis directes per al Campionat Mundial de Warhammer 40.000, que enguany, per primera vegada, surt d’Atlanta i es disputarà a Barcelona aquest pròxim desembre. Per a la majoria dels participants és molt més que un joc.

El torneig s’emmarca dins les 5es Jornades Lúdiques de Mollerussa, organitzat conjuntament per l’Ajuntament i l’Associació Lleidatana de Jocs Alternatius (ALEA), amb l’objectiu fomentar l’oci alternatiu a través de jocs de taula tant per al públic especialitzat com per a famílies.

Comenta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats *

5 × 4 =

Escrigui les paraules clau de recerca i pressiona la tecla Retorn.